Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Kambing besarLampu elektrik dipasang dalam storan sejukPrinsip arah kerja yang betul

masa pelepasan: 2022-06-30 15:24:03

Peralatan yang perlu dipasang di gudang dan ditempatkan ke gudang akan dipasang di tempat atau ditempatkan di tempat yang sesuai di gudang; Papan gudang dinding akan dipasang dari sudut badan gudang, dan gudang sejuk profesional akan dipasang. gudang sejuk akan dipasang. gudang sejuk akan dibangun. gudang sejuk buah yang menyimpan segar dan gudang sejuk perubatan akan mempunyai kadar tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tidak bergerak air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas beban tinggi, tahan korrosion, perlindungan radiasi dan kehidupan perkhidmatan panjang. sudut akan ditetapkan sementara dengan jek plat warna ,; Apabila memasang setiap panel dinding, laksanakan secara bersamaan dua lapisan bahan putih pada permukaan kongsi groove lelaki dan perempuan, dan laksanakan satu lapisan bahan putih apabila memasang panel dinding polistiren. Kekosongan itu adalah seragam dan terus menerus; Selepas papan dinding dipasang di tempat, dan ruang garis dalam gudang sepatutnya mm; Apabila menyambung plat perpustakaan dalam bentuk sambungan hook ekscentrik, hook ekscentrik akan dilepaskan sekali sebelum pemasangan untuk memastikan penguncian yang boleh dipercayai semasa pemasangan.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK,Adakah kawat kabel memenuhi parameter? Secara umum, penyimpanan sejuk perlu menggunakan elektrik fasa.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Mumbai Baru,Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Selain itu, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).


Kambing besarLampu elektrik dipasang dalam storan sejukPrinsip arah kerja yang betul



mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran,Kambing besarBerapa banyak penyimpanan sejuk, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Ruang pemeliharaan akan disimpan untuk pemasangan unit untuk memudahkan pengawasan penyesuaian instrumen dan valv.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Development CurriculumStruktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.


Kambing besarLampu elektrik dipasang dalam storan sejukPrinsip arah kerja yang betul



Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai dan menyimpan kadar operasi kompressor.Sedia dan efisien,Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, adalah pautan terakhir pengurusan. Kerja ini boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan,Kambing besarKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, vakum dan ammonia.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah dan suhu udara,Kambing besarApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Kambing besar,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukBeberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim