Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

San Mateo iktatanPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiProdusi stabil dan tertib

masa pelepasan: 2022-07-02 14:31:08

Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..San Mateo iktatan,Penyimpanan beku dan sejuk bermula bergerak ke rak dan penyimpanan palet sesuai dengan & amp; amp; ldquo_; FIFO & amp; amp; rdquo_; Ini menyebabkan meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Zaqatala,Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.


San Mateo iktatanPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiProdusi stabil dan tertib



Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Sistem sirkuit mesti -wayar. Jika tiada wayar tanah,San Mateo iktatanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk, wayar tanah akan ditambah.Tahap awal peralatan penyimpanan sejukKepastian Kualiti, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan, pembinaan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk,San Mateo iktatanPembuat dan pemasangan penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikCiri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.


San Mateo iktatanPemasangan penyimpanan sejuk berfungsiProdusi stabil dan tertib



Membina rangkaian komputer yang sempurna, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.bina,Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Pemindahan: sebelum pemasangan gudang penyimpanan segar, periksa bilangan gudang gudang penyimpanan segar mengikut nota penghantaran. Apabila memuatkan dan memuatkan papan gudang, mengendalikannya dengan hati-hati, dan letakkan lapisan anti goresan pada setiap lapisan papan gudang dan kumpulan tanah.Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem sejuk, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.San Mateo iktatan,Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk,San Mateo iktatanPenyimpanan sejuk berkumpul, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Ti Port-de-PaixBeg baldi pengisihan bulatbagaimana nak guna    Seterusnya LinbeiPipa kuasa dua galvanized dip panasPasar industri

Sinonim

Tiada sinonim