Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukIndeks komposit industri

masa pelepasan: 2022-07-11 02:49:31

Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Fijizambia_ districts. kgmLokasi pemasangan gudang penyimpanan segar akan berada di tempat yang stabil dan selesa; (Jika ia adalah petani buah tempatan, ia patut dipasang berhampiran sumber buah)Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Savona,Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.


Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukIndeks komposit industri



Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Unit pendinginan skrol: pada masa ini, unit pendinginan skrol adalah terutama dalam struktur yang tertutup sepenuhnya, yang terutama digunakan dalam pengkondisi udara (pompa panas)Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.penjual besar,Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Di mana anda perlu membina peti sejuk,Fijizambia_ districts. kgmPembuat memasang storan sejuk besar, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, ton, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.


Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukIndeks komposit industri



Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Tanda kualiti tinggi,Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah,Fijizambia_ districts. kgmMedical cold storage temperature, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Tempat penyimpanan segar adalah bangunan dengan pendinginan buatan untuk membuat ruang tetap mencapai suhu tertentu dan memudahkan penyimpanan barang. Jalan besar gudang segar boleh digunakan secara luas di kilang makanan kilang susu, kilang, dan sebagainya. Yang berikut adalah fungsi bahagian utama gudang penyimpanan segar.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Fijizambia_ districts. kgm,On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition,Fijizambia_ districts. kgmWhere is the installation of vegetable cold storage, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya JeremieNameCara memilih mana yang lebih baik    Seterusnya Pembelian semula Senin10 marka lantai atasSifat penggunaan

Sinonim

Tiada sinonim