Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

EmmeloordAngkat dan turunkan jambatan naikTinjauan Industri

masa pelepasan: 2024-05-04 07:06:56

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.Emmeloord,Di kedua-dua sisi, rok kaki anti berguling dipasang untuk mencegah cedera secara tidak sengaja pada platform jari kaki, dan tongkat sokongan dipasang untuk memastikan pegawai penyelamatan memasuki dalam jambatan naik untuk penyelamatan. Peralatan ini dilengkapi dengan dasar dan dek jambatan dan bahagian tengah dek jambatan disambung ke dasar melalui benteng pin tengah. Karakteristiknya ialah bahawa terdapat silinder minyak penimbal depan di hadapan benteng pin tengah jambatan papan, dan silinder minyak penimbal belakang di belakang benteng pin tengah. Dua hujung silinder minyak penimbal depan dan belakang secara berdasarkan disambung ke dek jambatan dan dasar.Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.Brussels,EmmeloordJenis bergerak hidraulik paksi naik,Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.


EmmeloordAngkat dan turunkan jambatan naikTinjauan Industri



Selepas kerja jembatan naik selesai, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.Untuk mencegah rust di jambatan pengangkutan, perlu bersiap-siap untuk perlindungan cuaca hujan, melarang hujan secara ketat, periksa struktur kurungan dan panel untuk keadaan yang baik, tambah minyak dan mentega ke gudang dan komponen setiap bulan, dan periksa, memperbaiki dan menggantikan bahagian yang rentan setiap bulan.When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.Fokus pada Pembangunan,Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, yang lebih efisien.Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.


EmmeloordAngkat dan turunkan jambatan naikTinjauan Industri



Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Cipta kecerdasan,Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiriPembuat tanda. Pembuat besar mengikuti peraturan pengesahan kualiti negara yang relevan untuk produksi,EmmeloordJembatan boarding platform,EmmeloordMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, dengan kualiti produk yang baik dan perkhidmatan selepas menjual, dan kualifikasi lengkap. Kualiti produk produksi dijamin, dan kualiti adalah baik. Ia biasanya mengambil kira-kira tahun tanpa sebarang masalah. Jika kualiti tidak terlalu baik, penghasil kecil mungkin mempunyai masalah dalam - tahun.Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!Emmeloord,Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim