Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Gu YeJenis bergerak hidraulik paksi naikBahan mentah biasa

masa pelepasan: 2024-04-19 20:57:26

Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun,Gu YeJembatan naik hidraulik tetap, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naikMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.Gu Ye,Gelang tali pinggang keselamatan tidak patut digantung pada objek yang tidak stabil atau bergerak. Kepercayaan kualiti profesional dari pembuat paksi. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasiBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Dosso,Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak lakukan penyelamatan, membersihkan dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.Ada plat penukaran di at as dek jambatan, kualifikasi, dan operator disahkan yang menggunakan jembatan naik hidraulik.Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.Pemasangan berfungsi,Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini,Gu YeJembatan pengangkutan gudang, saya akan membawa anda untuk memahami!Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.


Gu YeJenis bergerak hidraulik paksi naikBahan mentah biasa



Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.Test method,Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Jembatan naik bimbit adalah peralatan industri utama dalam operasi ketinggian tinggi kontempor. Pastikan keselamatan semasa produksi penywelding dan penghasilan. Hari ini, kami akan membawa anda untuk belajar tentang tindakan keselamatan untuk naik jambatan.Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Gu Ye,Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat,Gu YeBridge boarding of aluminum alloy, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Fijicameroon_ departments. kgmblok edAdvisory    Seterusnya ShedertzeeJembatan pengangkutan gudangPelanggan terlebih dahulu

Sinonim

Tiada sinonim