Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

La LagunaModel pengubah distribusiSaranan Rumah

masa pelepasan: 2024-05-07 08:21:52

perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Pengubah terbenam minyakLa Laguna,Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPerancis,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api,La LagunaPenukar jenis kering 100 kW, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


La LagunaModel pengubah distribusiSaranan Rumah



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah,La LagunaPenukar jenis kering 500 kV, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.NyahkiraDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


La LagunaModel pengubah distribusiSaranan Rumah



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering,Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.Kebocoran minyak di flange looperLa Laguna,La LagunaPeraturan pagar pengubah kuasa,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Kebocoran minyak dari radiator paip panasApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim