Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Kysucke Nove MestoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakjenama

masa pelepasan: 2022-06-27 10:39:07

Kebocoran minyak dari radiator paip panasDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Kysucke Nove Mesto,Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.El Viejo,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,Kysucke Nove MestoPengubah terjun minyak 630, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


Kysucke Nove MestoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakjenama



Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahApakah mod kawat pengubah jenis kering?pakej,Dipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


Kysucke Nove MestoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakjenama



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Asas pemeriksaan,Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Melangkah proses pengubah jenis kering?[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Kysucke Nove Mesto,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah,Kysucke Nove MestoPengubah bekalan kuasa S11, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,Kysucke Nove MestoPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim