Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TocopillaPengubah dan pengubah kotakJaminan kualiti

masa pelepasan: 2022-08-01 06:21:14

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam,TocopillaPengendali pengubah jenis kering, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Tocopilla,Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.QushkupirApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


TocopillaPengubah dan pengubah kotakJaminan kualiti



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Perubah telinga pemeriksaanKebocoran minyak dari radiator paip panasKeadaan pemasangan,TocopillaTeknologi produksi pengubah tenggelam minyak,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,TocopillaPengubah kuasa 20kV, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


TocopillaPengubah dan pengubah kotakJaminan kualiti



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;hak sifatSebelum tiada kesan muatan ditutup, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Tocopilla,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim