Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

CoronellSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiModel perniagaan

masa pelepasan: 2022-11-26 09:38:41

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Tangail,Kilang pengubah kuasaAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


CoronellSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiModel perniagaan



Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.konsum,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu,CoronellCore pengubah distribusi, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


CoronellSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiModel perniagaan



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Laporan pemeriksaan kualiti,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Coronell,CoronellPenukar jenis kering seri SC,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Kebocoran minyak dari radiator paip panasApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim