Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Turunkan VegaPengubah jenis kering 1250kvaAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

masa pelepasan: 2023-05-10 01:37:37

Therefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Turunkan Vega,Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,Turunkan VegaPengubah kotak kuasa angin, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Martuni,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatSelepas memegang bolt longgar, segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.


Turunkan VegaPengubah jenis kering 1250kvaAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Jabatan Kualiti,Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa,Turunkan VegaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendah, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


Turunkan VegaPengubah jenis kering 1250kvaAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti



Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.bina,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Turunkan Vega,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim