Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TrebicBagaimana untuk memilih pengubah kuasaberunding

masa pelepasan: 2024-03-26 05:49:42

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering,Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Santa Cruz de Yojoa,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,TrebicStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Operasi pengubah tenggelam minyakTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


TrebicBagaimana untuk memilih pengubah kuasaberunding



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Piawai inspeksi,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.


TrebicBagaimana untuk memilih pengubah kuasaberunding



Lepaskan skru intiMari kita lihat.,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas,TrebicPengubah stesen,TrebicPenukar 6 kV, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Polly304 paip putaran baja stainless steelAnalisis kegagalan kakisan    Seterusnya KoblenzBar tembaga merahApa standar aliran proses

Sinonim

Tiada sinonim