Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

TijuanaPemasangan penyimpanan sejuk dadahMembesarkan pasar

masa pelepasan: 2022-07-29 14:26:20

Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan, dll., dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.Tijuana,Dalam penggunaan, gudang penyimpanan segar mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Oleh itu, gudang penyimpanan segar juga perlu disimpan secara peribadi setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan,Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari,TijuanaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.


TijuanaPemasangan penyimpanan sejuk dadahMembesarkan pasar



On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dihalangi dari kembalian basah untuk menghalanginya daripada disebabkan kegagalan kuasa.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.rancangan,Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik,TijuanaPemasangan penyimpanan sejuk perubatan, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan,TijuanaCold storage price of fresh vegetables, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.


TijuanaPemasangan penyimpanan sejuk dadahMembesarkan pasar



Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Sampling inspection,Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.How to judge whether the controlled atmosphere storage is bad and the effect is poor? Under the same conditions, the required temperature can be reached in minutes, but now it takes minutes. In this way, the refrigeration is obviously slow and the effect is poor, which will directly affect the use cost.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, serta beberapa latihan selepas menjual.Tijuana dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik keterlaluan basah dan isolasi uap.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim