Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

CaucaiaPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan

masa pelepasan: 2022-07-31 18:38:34

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Caucaia,Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahHoima,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,CaucaiaPeralatan elektronik kuasa, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


CaucaiaPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan



Syarikat pengubah minyak terjunKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api,CaucaiaEksperimen pengubah distribusi, lekasan minyak putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Garis produk,Selepas memegang bolt longgar, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


CaucaiaPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:biaya produksiGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,CaucaiaKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Perubah telinga pemeriksaanBunyi pengubah jenis kering berasal dariCaucaia,Sebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim