Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

IlaveDimensi pengubah selam minyak 1600KVAKeperluan untuk peralatan

masa pelepasan: 2023-03-21 05:44:15

IlavePengubah elektrik,

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?IlaveUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipGevgelija,Mod wayar pengubah jenis kering:Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


IlaveDimensi pengubah selam minyak 1600KVAKeperluan untuk peralatan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.standar kualiti,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,IlavePerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak,IlavePengubah kuasa 22kv, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


IlaveDimensi pengubah selam minyak 1600KVAKeperluan untuk peralatan



Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Kost pembolehubah,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.Operasi pengubah tenggelam minyakIlave,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim