Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

ChifengPembelian jambatan naik tetapCara membuat proses penggulungan

masa pelepasan: 2024-04-18 22:17:17

After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.Chifeng,Ia diperlukan bagi operator jambatan hidraulik untuk mengikut peraturan penyelamatan peralatan mekanik dan melakukan pelbagai pemeriksaan dan penyelamatan sebelum memulakan saluran angkat. Sebelum memulakan operasi, diperlukan memeriksa skala kenderaan saluran angkat dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran balik dan berjalan kenderaan saluran angkat. Manufacturers of high price and various specifications of boarding bridges welcome scrap merchants industrial companies, enterprises, and power departments to visit and negotiate with the company!Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.Haci Zeynalabdin,Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, dan tali digunakan pada trak.


ChifengPembelian jambatan naik tetapCara membuat proses penggulungan



[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.Apabila menggunakan jambatan boarding hidraulik, dan rantai penyesuaian mesti ditetapkan dengan tegas dengan kereta kecil. Tiada siapa dibenarkan mendaki apabila jambatan penerbangan hidraulik turun, dan tiada siapa dibenarkan untuk melebihi muatan apabila jambatan penerbangan hidraulik dalam operasi.Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.Pengurusan ekonomi,Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu,ChifengJembatan penerbangan hidraulik bergerak, selepas valv keselamatan disesuaikan ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.


ChifengPembelian jambatan naik tetapCara membuat proses penggulungan



Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kamiproduk baru,Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.Peralatan bantuan pemuatan dan muatan penting dalam peralatan pemuatan dan muatan bermain peranan yang sangat penting dalam keseluruhan proses pemuatan dan muatan kargo. Sebab keperluan pembangunan pasar, jembatan naik dibahagi menjadi jembatan naik hidraulik dan jembatan bergerak. Pemuatan dan pembuatan jambatan hidraulik boleh mencapai pemuatan dan pembuatan barang forklift.Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.Chifeng,Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Jembatan penerbangan hidraulik menentukan kaedah muatan dan muatan berdasarkan jenis, sifat,ChifengAxle Co., Ltd., berat badan, dan bentuk bahan-bahan berbeza, mengembangkan program jembatan penerbangan hidraulik yang masuk akal,ChifengTruck boarding bridge, seperti muatan dan lepaskan terpasang palet, bekas, dll. Pengendalian bekas tidak hanya mempunyai unit muatan dan lepaskan besar efisiensi operasi tinggi, dan menyimpan masa pemuatan dan lepaskan operasi, tetapi juga meningkatkan fleksibiliti muatan hidraulik bahan dan lepaskan jembatan, membuat ia mudah untuk mencapai standardisasi. Ia tidak perlu menyentuh berbagai bahan dengan tangan untuk mencapai kesan bahan melindungi.Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim