Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

DallasMaintenance of boarding bridgeKecergasan pasaran perusahaan

masa pelepasan: 2024-04-27 23:21:50

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Dallas,Alasan utama untuk bunyi tinggi yang dijana oleh motor elektrik ialah: rotor motor dipukul, dipakai berat atau perlindungan rosak, menyebabkan motor elektrik membersihkan bore dan menghasilkan bunyi; Pemegang sejuk motor elektrik rosak atau tidak ditetapkan dengan kuat, yang menyebabkan bunyi yang tinggi; Motor elektrik tidak ditetapkan dengan kuat dan juga boleh menyebabkan getaran, menghasilkan bunyi yang tinggi.Muat: - ton.Tanduk Ames,Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).


DallasMaintenance of boarding bridgeKecergasan pasaran perusahaan



Blok brek peralatan.Sebelum digunakan, sila periksa dan menyimpan komponen kunci untuk kerosakan, kacang untuk keseluruhan, dan pastikan jambatan naik berada dalam keadaan kerja normal.Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)bina,Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang,DallasJembatan naik hidraulik tetap, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Sebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.


DallasMaintenance of boarding bridgeKecergasan pasaran perusahaan



Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.sistem,DallasMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik,DallasPaksi penerbangan hidraulik tetap,Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Operator yang dilatih khusus, berkualifikasi, dan disahkan dalam penggunaan jambatan naik hidraulik.Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.Dallas,Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim