Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk menyadari konsumsi massa

masa pelepasan: 2022-09-06 04:41:02

   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik,JovellanosPompa lumpur mengufuk, aliran akan besar dan kurusry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungJovellanos,JovellanosPompa sumur yang dalam,ows: apabila pompa skru berfungsi, cairan disesap ke dalam lubang penyegelan yang terbentuk oleh rotor dan stator. Due to the rotation of the rotor, the liquid follows the sealing cavity to move along the axial direction from the suction side to the discharge side of the pump, and the continuous suction and discharge realize the liquid transmission .   Pengepasan pelindung lautRasgrad,   Apabila pam tidak digunakan, pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.


JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk menyadari konsumsi massa



   Menurut pengguna s keperluan, motor boleh menambah pelbagai peranti perlindungan seperti pengesan arus air dan pemanasan berlebihan, sehingga produk boleh berfungsi dengan selamat untuk masa yang lama dalam keadaan kerja yang tidak baik.   Semasa operasi normal, peluru pam tidak patut diblokir unpengetahuan,JovellanosPompa slurry berat menegak,   Auxiliary mixing or spraying device shallpompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekanan   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.


JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk menyadari konsumsi massa



   Ciri-ciri kerja kedua pompa juga berbeza. Kerana pompa sampah adalah drSedia dan efisien,   Dalam inieed pompa air.es entering the equipment and causing pump jamming.Jovellanos,semua dipilih mengikut angkat.   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya BolzanoPipa baja stainless berfungsiMaklumat Pelaburan    Seterusnya CoacalcoPompa saluran paip airKecerahan dan faktor berkaitan

Sinonim

Tiada sinonim