Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

HaukipudasPompa sumur dalamProses pengeluaran lebih lengkap

masa pelepasan: 2023-02-02 08:22:01

   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.Haukipudas,   (c) Suhu udara persekitaran minimum ialah - [UNK].   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian taLa Condamine,Nyanyikan kerosakan!   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.nts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.


HaukipudasPompa sumur dalamProses pengeluaran lebih lengkap



p dan gantikan segel.   kaedah pengawasan: orang boleh mengawasi secara visual sama ada bahagian mesin pada pompa selam adalah longgar, pecah dan rosak. Melalui analisis meliputi maklumat pengamatan berbeza kita boleh menilai sama ada pompa mempunyai kesalahan, lokasi kesalahan, darjah kesalahan dan penyebab kesalahan.   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakBerapa harganya?,   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.   Pr


HaukipudasPompa sumur dalamProses pengeluaran lebih lengkap



   Selanjutnya, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat orKost penghasilan,   Sebenarnya, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan,HaukipudasPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi als   Untuk pompa gravil / g, yang milik pompa slurry diameter besar, diperlukan untuk membuang cincin pembuangan impeller dan putar impeller ke arah yang bertentangan.   Perkenalan di atas adalah tentang penyebab is is muatan berlebihan pompa. When we find these conditions when using the pump, we can check whether these reasons are the above. Ini juga peringatan bahawa kita perlu menjaga pompa semasa penggunaan biasa. latentHaukipudas,HaukipudasPompa boleh dipomp pembuangan,   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur berkualiti tinggi; . Kemajuan baru dalam teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkatpertama-tama, dan katakan bahawa kacang itu terlepas   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam,HaukipudasPompa pembuangan saluran paip tidak terkunci, bilangan hentian dan permulaan pompa masa kerja terus menerus, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim