Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Mir AbadPengubah jenis kotak 315Apa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

masa pelepasan: 2023-03-21 05:22:51

Sebelum dan selepas mengambil sampel, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Mir Abad,Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Al Majaridah,Mir AbadRangkaian pembuat pengubah kotak,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Apa peranan penting pengubah kuasaCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


Mir AbadPengubah jenis kotak 315Apa yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Honesty is the foundation,Apa peranan penting pengubah kuasaDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


Mir AbadPengubah jenis kotak 315Apa yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Petikan terakhir,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak,Mir AbadPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, dan kemudian mengambil sampel minyak.Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahMir Abad,Mir AbadPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah,Syarikat pengubah jenis keringAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim