Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Trinidad dan TobagoPengubah jenis kering 2500kVAMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

masa pelepasan: 2023-05-10 16:43:18

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas,Trinidad dan TobagoPengubah jenis scb10 kering, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Syarikat pengubah minyak terjunTrinidad dan Tobago,Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanNguekoh,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Solusi bunyi pengubah jenis kering


Trinidad dan TobagoPengubah jenis kering 2500kVAMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,Trinidad dan TobagoPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.middleman,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


Trinidad dan TobagoPengubah jenis kering 2500kVAMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Pengurusan jujur, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder,Trinidad dan TobagoPenukar jenis kering 125 KVA, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Trinidad dan Tobago,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim