Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Antiguo CuscatlanPompa lumpur menegakTekanan pada perpanjangan terus

masa pelepasan: 2024-04-24 10:24:02

   Bila memulakan   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.Antiguo Cuscatlan,   Perhatikan alat ini secara konstan, periksa peralatan elektrik, dan ukur perlawanan izolasi setiap setengah bulan. Nilai perlawanan tidak boleh kurang dari . megohm.   Perkara untuk menggunakan kaedah ini adalah bahawa pistol air mesti mempunyai aliran yang cukup semasa digunakan, jika tidak kesan pompa selam mungkin tidak jelas.Beruwala,   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu,Antiguo Cuscatlanpompa selam yang baik, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempatmenggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?pam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.


Antiguo CuscatlanPompa lumpur menegakTekanan pada perpanjangan terus



   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup,Antiguo CuscatlanPakai pompa lumpur tahan, dan keringkannya secara alami.   And has a wide range of applications.   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?pelaburan,   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar, dan pompa dan motor peralatan yang digunakan dalam   Kadar.


Antiguo CuscatlanPompa lumpur menegakTekanan pada perpanjangan terus



   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; PenutupanDi mana saya boleh mencarinya?, seperti segel termohidrodinamik,Antiguo CuscatlanPompa slurry dua tahap, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.   submersible QW (WQ) yang tidak menghalangi pompa sampah akan diperiksa dengan hati-hati sebelum operasi? Whether the cable is damaged, whether the fastener is loose or dropped and whether the pump is deformed or damaged during transportation, storage and equipment.   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid lumpur batubara transpo medium beratAntiguo Cuscatlan, perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.   Jika ada pompa sedia, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!turbulence. impeller

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim