Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GradachazPompa sumur yang dalamAnalisi kesan aplikasi dan masalah

masa pelepasan: 2024-05-05 08:04:15

kecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalahGradachaz,   Untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatanbahan-bahan mentah yang resisten-r, resisten-corrosion, tidak memeluk, dan mempunyai kapasitas pembuangan sampah yang kuat, dan boleh secara efektif melewati partikel-partikel yang besar yang solid. Ia tidak terbatas oleh julat penyiup, dengan efisiensi penyiup penyiup tinggi dan penyiup lebih lengkap. Tidak perlu memasang pompa vakum tambahan, dan pelaburan lebih rendah.Twante,   Selain kaedah, bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, teori anti kavitasi, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan, pro   Third, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.


GradachazPompa sumur yang dalamAnalisi kesan aplikasi dan masalah



   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian suntik air ke dalam tubuh pam, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui, mana-mana pompa yang boleh menekan cairan yang dihantar dalam pipelin   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air the pipeline booster pump is what we often call a booster pump. Ia dinamakan mengikut tujuan pompa. Seperti yang dikatakan nama, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak jadi kita perlu menggantikannya secara regolaDokumen kualiti, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensi


GradachazPompa sumur yang dalamAnalisi kesan aplikasi dan masalah



   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubahSedia dan efisien,cincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.   Bagaimana untuk menghindari: tubuh dan peluru impeller tersambung dengan kekunci, dan akhir dikunci dengan kacang impeller. Kerana diameter luar kacang impeller kecil, momen semasa reflux kecil, dan kacang impeller dekat dengan bentuk bulatan, sehingga ia boleh mencegah pelepasan terbalik disebabkan reflux. Sudah tentu, ada banyak perincian   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.Gradachaz,   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah, dan tekanan udara dan volum udara relatif sma   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas,GradachazPompa lumpur menegak,GradachazPump paip air panas berkeliling, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.stesen kerja, yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim