Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaKeperlukan teknikal untuk pemasangan

masa pelepasan: 2022-11-26 00:06:38

Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Hockey,Jika penyimpanan sejuk ada di bangunan, after the fruit is loaded in the cold storage, whether the floor can bear such weight.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik,HockeyPenyimpanan sejuk untuk buah, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk,HockeyPemasangan papan storan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Gradachaz,Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejukTempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.


HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaKeperlukan teknikal untuk pemasangan



Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.Seluruh peralatan bersih dan persekitaran bersih.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.sumber, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegak


HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaKeperlukan teknikal untuk pemasangan



Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Pengurusan kualiti Jumlah,Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Bentangan keseluruhan unit adalah masuk akal dan warna adalah. Struktur pemasangan setiap jenis unit mesti konsisten.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Hockey,Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim