Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BeuhatufPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriApa jenis faedah yang muncul

masa pelepasan: 2024-03-29 18:16:28

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle,BeuhatufPlatform mengangkat selai aluminium elektrik, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanBeuhatuf,Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.Semakin panjang paip minyak hidraulik, semasa pemasangan perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.Nara,Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau,BeuhatufPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminum,BeuhatufJembatan naik bimbit, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


BeuhatufPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriApa jenis faedah yang muncul



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakProjek analisis,Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Terdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besarMenyesuaikan silinder minyak.


BeuhatufPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriApa jenis faedah yang muncul



Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, dan selamat.Hasil ujian,Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Features and technical parameters: Platform adopts a disassembly and assembly design structure, which is convenient for transportation and installation and not easily damaged. Tinggi boleh disesuaikan, dan tinggi dan keseimbangan platform boleh disesuaikan sesuai dengan perlukan.Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihanBeuhatufApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themSekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim