Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BordeauxHarga jembatan naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

masa pelepasan: 2024-04-16 21:16:15

pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunanBordeaux,Pemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif,BordeauxPlatform mengangkat bergerak sendiri, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.Campechuela,Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.Semakin panjang paip minyak hidraulik, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


BordeauxHarga jembatan naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan



Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?Vibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan,BordeauxPlatform angkat lengan kurva, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.hak sifat,Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota,BordeauxPembuat jambatan naik bimbit, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruSelepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.


BordeauxHarga jembatan naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan



Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulantawaran,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakPeralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di lantai bawah. Lif kargo hidraulik mengatasi graviti terbatas lif biasa dan boleh berat sehingga puluhan ton hingga hampir ton barang. Penjagaan mudah dan selesa, dan pemasangan lebih selesa daripada tangga kargo biasa.Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remBordeauxSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersihBengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim