Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarProses pembangunan industri

masa pelepasan: 2023-01-19 18:22:50

Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah,Fijigreece_ prefectures. kgmPenjagaan buah penyimpanan sejuk,Fijigreece_ prefectures. kgmQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Fijigreece_ prefectures. kgm,Penumpulan dan pengaturan tumpuan kargo di gudang atmosfera terkawal mempunyai kesan besar pada sirkulasi udara. Prinsip asas aliran udara adalah mengambil laluan dengan perlahan rendah untuk mendapatkan aliran udara yang besar. Jika ada sudut mati disebabkan oleh penghalang tumpukan dan sirkulasi udara sukar, suhu akan meningkat. Sebab itu, akan ada ruang antara tumpukan kargo dan antara tumpukan kargo dan dinding.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Sunggal,Performasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan pengisihan panas poliuretan untuk penyimpanan sejuk adalah prestasi pengisihan panas, dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Sudah terlambat untuk memerhatikan perbezaan antara penggunaan kuasa. Dalam bilangan besar ujian percubaan ini, pemilihan bahan yang ketat dilakukan untuk mencapai tujuan ini: menggunakan ether amin struktur untuk mengurangi konduktiviti panas dan meningkatkan kesan pengisihan panas; Kurangkan kandungan air berbagai-bagai bahan mentah dan formula sebanyak yang mungkin untuk mengelakkan kerosakan prestasi pengisihan panas disebabkan pelumpang air; Polyeter bahan utama: produk kilang besar dengan rawatan-selepas ketat dipilih. Berbanding dengan poliether tanpa rawatan-selepas di kilang-kilang kecil, keseluruhan sel foam adalah tinggi, dinding sel adalah tipis, yang menyebabkan prestasi bahan pengisihan penyimpanan sejuk; Poliol poliester biasa tidak digunakan.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.


Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarProses pembangunan industri



Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.Sebahagian dari sistem air sejuk valv berhenti ammonia akan membersihkan tanah dalam tangki air, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Pengurusan kualiti,Pasang mayat perpustakaan. Secara umum tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku, keterlaluan basah, dll.Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini,Fijigreece_ prefectures. kgmKesimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.


Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarProses pembangunan industri



Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Konsultasi dalam talian,Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Untuk pemilihan unit pengkondisi udara, perlu mempertimbangkan tekanan kondensasi dan masalah lain berkaitan unit meningkatkan proporsi udara sejuk luar, dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Fijigreece_ prefectures. kgm,Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukSuhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim