Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Fijizambia_ districts. kgmSyarikat pemasangan penyimpanan sejukAnalisi penyebab penurunan jualan

masa pelepasan: 2023-01-27 01:21:30

Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama,Fijizambia_ districts. kgmWhere is the installation of vegetable cold storage, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Fijizambia_ districts. kgm,Tanah sepatutnya rata dan tidak sama. Jika tanah tidak sama, tanah gudang mesti ditambah sebelum gudang sejuk boleh dibina dan dipasang.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Ciudad Sandino,Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.


Fijizambia_ districts. kgmSyarikat pemasangan penyimpanan sejukAnalisi penyebab penurunan jualan



Papan penyimpanan sejuk, pemampat, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi,Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak pemasangan peralatan penyimpanan sejuk, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.Udara dalam penyimpanan atmosfer terkawal mesti mempunyai aliran yang sesuai untuk membuat suhu udara dalam penyimpanan seragam. Jika aliran sirkulasi tidak dilakukan, udara di gudang menyerap panas pernafasan sayuran dan bocoran panas berbagai bahagian, yang meningkatkan suhu atas dan mudah untuk memperburuk produk. Terutama segera selepas sayuran ditempatkan dalam penyimpanan, lebih diperlukan untuk menguatkan ventilasi dan sirkulasi.Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Rakmandasi halaman rumah,Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.


Fijizambia_ districts. kgmSyarikat pemasangan penyimpanan sejukAnalisi penyebab penurunan jualan



Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Penawaran,Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan, pembinaan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikPemilihan wayar mesti mempunyai faktor keselamatan, dan suhu permukaan wayar tidak boleh melebihi [UNK] semasa operasi unit atau defrosting.Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiFijizambia_ districts. kgm,Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim