Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

MakascaPemasangan pintu penyimpanan sejukPelarasan kelulusan muatan unit

masa pelepasan: 2023-01-30 14:21:59

Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem sejuk, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Makasca,Cara baru.The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Turku,Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Apabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik,MakascaSyarikat penyimpanan sejuk,MakascaHarga kedai penjagaan buah, keterlaluan basah dan isolasi uap.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].


MakascaPemasangan pintu penyimpanan sejukPelarasan kelulusan muatan unit



Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Pompa panas, air panas, sejuk dan ladang lain. Suportan produk turun termasuk: pengkondisi udara rumah tangga berbilang dalam talian, pompa panas sumber tanah air kecil, dll. Pada masa ini satu unit pendinginan scroll boleh mencapai ~ HP.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Harga,Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.


MakascaPemasangan pintu penyimpanan sejukPelarasan kelulusan muatan unit



Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Berapa banyak?, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, untuk mengelakkan kering matahari dari memasuki menara sejuk dan mengurangkan efisiensi penyebaran panas.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Makasca,Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim