Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

LinstedMana penyimpanan sejuk dipasangBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

masa pelepasan: 2023-03-21 03:45:36

LinstedPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk,

Tinggi gudang, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Linsted,Periksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama, bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus, dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Uppsala,Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan dll.Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses,LinstedDimana memasang storan sejuk, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.


LinstedMana penyimpanan sejuk dipasangBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan



Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Namun, tidak semua reservoir atmosfer terkawal boleh memilih untuk menyesuaikan dengan kedalaman yang besar, yang masih perlu ditentukan mengikut keperluan sebenar peminat dan tempat. Kita boleh menyesuaikan kesan penyimpanan tenaga penggemar kawalan dari pautan desain produksi, ditambah dengan kesan penyimpanan tenaga pengguna penggemar udara panas, sehingga kesan penyimpanan tenaga penggemar udara panas akan meningkat.Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat lengan silinder, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan, pembinaan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang,Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.


LinstedMana penyimpanan sejuk dipasangBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan



- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakKost penghasilan,Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Kegagalan: keperluan ketepatan tinggi, bentuk dan toleransi kedudukan berada dalam aras mikron; Tiada valv exhaust, prestasi desain yang tidak baik; Kamar kerja tidak mudah untuk melaksanakan pendinginan luaran, dan panas dalam proses pemampatan adalah sukar, jadi ia hanya boleh memakan gas dengan indeks adiabatic kecil atau pendinginan dalaman; Unit pendinginan scroll bergerak besar sulit untuk diketahui. Gigi yang menerima tinggi pemindahan besar, diameter besar, dan massa putaran yang tidak seimbang meningkat.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Linsted,Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim