Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Kuda lamaSyarikat farmasi penyimpanan sejukBagaimana untuk membezakan

masa pelepasan: 2023-03-22 04:22:05

Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Kuda lama,Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem sama dengan sampel kerja kebocoran, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Stockholm,Berbagai bahan pembangunan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu,Kuda lamaBiaya penyimpanan sejuk perubatan,Kuda lamaPemasangan bar aluminium dalam storan sejuk, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.


Kuda lamaSyarikat farmasi penyimpanan sejukBagaimana untuk membezakan



Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.Pustaka CA berkualiti tinggi ini tidak hanya mahu membawa kesan tertentu dalam penggunaan, tetapi juga mahu peminat udara panas untuk mengurangi konsumsi tenaga dalam penggunaan. Setiap pelanggan mahu mencapai kembalian yang lebih baik dengan sedikit pelaburan. Oleh itu, hari ini, saya akan memperkenalkan bagaimana perpustakaan CA boleh mencapai kesan penyimpanan tenaga.Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Risiko kualiti,Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang yang menyebabkan tubuh gudang.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan terutama struktur izolasi panas,Kuda lamaPemmanifatturan dan pemasangan storan sejuk, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.


Kuda lamaSyarikat farmasi penyimpanan sejukBagaimana untuk membezakan



Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Pengurusan jujurCiri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Permukaan penghisap udara kondensator akan disimpan lebih dari mm jauh dari dinding, dan keluar udara akan disimpan lebih dari m jauh dari halangan.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Kuda lama,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim