Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

HaminaUbat gudang bekuTeknologi baru yang kuat dan kuat

masa pelepasan: 2023-05-04 08:25:11

Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Hamina,Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem gudang segar sama dengan ujian sampel kerja pembuangan air, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara. Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu exhaust akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, kaedah segmen dan mengurangi perbezaan tekanan akan ditentukan.Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Jehlem,Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, dan sumber kuasa atau sumber kuasa cadangan boleh digunakan sesuai dengan yang diperlukan. Sirkuit akan mempunyai pembuangan yang masuk akal dan tindakan perlindungan yang sepadan.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.


HaminaUbat gudang bekuTeknologi baru yang kuat dan kuat



Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Pustaka CA berkualiti tinggi ini tidak hanya mahu membawa kesan tertentu dalam penggunaan, tetapi juga mahu peminat udara panas untuk mengurangi konsumsi tenaga dalam penggunaan. Setiap pelanggan mahu mencapai kembalian yang lebih baik dengan sedikit pelaburan. Oleh itu, hari ini, saya akan memperkenalkan bagaimana perpustakaan CA boleh mencapai kesan penyimpanan tenaga.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananHarga,Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation,HaminaPasang pintu penyimpanan sejuk, find out the problems that are easy to be ignored and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk


HaminaUbat gudang bekuTeknologi baru yang kuat dan kuat



The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Yang paling murah,Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem gudang segar sama dengan ujian sampel kerja pembuangan air, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara. Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu exhaust akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, kaedah segmen dan mengurangi perbezaan tekanan akan ditentukan.Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu,HaminaThere is a refrigerator installed there, ia akan automatik penggera,Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk,HaminaRancangan dan pemasangan gudang sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanTindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim