Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Bahan Binaan    Ensiklopedia Tenaga   

Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan storan sejukAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk

masa pelepasan: 2022-03-17 01:52:52

Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk,Fijigreece_ prefectures. kgmHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejuk, saluran,Fijigreece_ prefectures. kgmProduksi penyimpanan sejuk sederhana, platform pembuatan, dll.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Fijigreece_ prefectures. kgm,Jika penggera ralat dimatikan unit, tekan butang henti unit pertama (cahaya penggera akan mati), kemudian sebab ralat. Ia tidak dibenarkan untuk memulakan unit secara paksa sehingga ralat dibuang.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Arsene,Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan penyimpanan sejuk kombinasi, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakSuhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.


Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan storan sejukAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk



Pemasangan dinding dan lantai akan bermula di sudut. Menurut lukisan layout plat, bawa dua plat di sudut peranti yang diperlukan ke lokasi peranti. Menurut tinggi sinar plat dan model besi sudut untuk memperbaiki bolt nylon kepala jamur, pengeboran elektrik sepatutnya bertentangan dengan permukaan plat. Letakkan bolt nylon kepala jamur di dalam lubang, ketat sudut besi, dan ketat secara mengufuk, supaya bolt nylon pada permukaan plat gudang sedikit kongal. Apabila membangun papan dinding, bahan lembut seperti foam akan dipadam di lantai tumpukan dengan papan gudang untuk mengelakkan kerosakan papan gudang. Selepas dua papan dinding sudut adalah neutral dari papan gudang lantai, dan tingkat at as papan dinding akan diperiksa sama ada ia betul. Selepas kedudukan papan dinding betul, penyelam sudut besi pada sinar plat dan perbaiki sudut dalaman dan luar. Apabila menyeleweng bahagian besi sudut, bahagian besi sudut plat gudang harus ditutup dengan perisai untuk menghindari suhu tinggi tanah penyeweng memasak plat gudang dan penyeweng pada plat gudang semasa penyeweng lengkung elektrik.Pemilihan bahan pengasingan panas penyimpanan sejuk penggunaan bahan pengasingan panas penyimpanan sejuk disesuaikan dengan masa. Ia khusus dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Ia tidak hanya mempunyai perlawanan api yang baik, tetapi juga mempunyai prestasi mahal.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Perkhidmatan jujur,Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.


Fijigreece_ prefectures. kgmPemasangan storan sejukAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk



Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Piawai inspeksi,Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan ventilasi, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Kenalan elektrik mesti memaksa sambungan wayar dan sambungan wayar utama bagi enjin, yang mesti ditangkap dengan ikatan wayar, dan tin mesti digantung jika perlu.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Fijigreece_ prefectures. kgm,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim