Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

NIMJembatan naik hidraulik tetapPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan

masa pelepasan: 2024-03-28 18:40:39

pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap,NIMJembatan boarding bergerak, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.NIM,NIMFabrik Penghasilan DengCheQiao,Sebelum digunakan, sila periksa dan menyimpan komponen kunci untuk kerosakan, kacang untuk keseluruhan, dan pastikan jambatan naik berada dalam keadaan kerja normal.Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boardingSan Bernardo,Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.Muat: - ton.When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.


NIMJembatan naik hidraulik tetapPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan



Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Jembatan boarding tetap hidraulik dibahagi menjadi jenis bergerak dan tetap, dengan nama yang berbeza untuk fungsi dan cara penggunaan yang berbeza.Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.Kepastian Kualiti,Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.


NIMJembatan naik hidraulik tetapPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan



Alasan: sirkuit terbuka.Pengurusan,Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.Koil elektromagnetik valv arah elektromagnetik tidak tetap dengan kuat dan pemisahan dan keterlibatan sering armatur juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi.Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu,NIMMaintenance of boarding bridge, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.NIM,With the development of social science and technology today, the layout and design of boarding axle cylinders will become more reasonable, as technology continues to develop and improve. Paksi penerbangan hidraulikGerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya HarderwijkJembatan naik bimbitAnalisis dan Rawatan Punca Pengoksidaan    Seterusnya WafelItem inspeksi pengubah jenis keringpengilang

Sinonim

Tiada sinonim