Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

BuzeuMana peti sejuk dipasangPengawalan cacat lukisan sejuk

masa pelepasan: 2024-03-30 01:22:22

BuzeuPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar,

Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Buzeu,Gelang pintu, pengendali pintu dan kunci anti-mencuri pintu beku mesti dikuasai pada masa mengikut situasi tertentu. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Gonbad-e-Kavus,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal,BuzeuMana penyimpanan sejuk dipasang, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan,BuzeuHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecil, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.


BuzeuMana peti sejuk dipasangPengawalan cacat lukisan sejuk



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Kerana pendinginan perlahan, semua peralatan akan menghabiskan tenaga elektrik semasa operasi. Jika pendinginan perlahan, peralatan akan berhenti dan tidak dapat menghabiskan tenaga elektrik, jadi muatan elektrik tidak akan dikenakan. Sebagai peralatan penggunaan tenaga tinggi, penggunaan tenaga sehari-hari penyimpanan sejuk adalah relatif besar. Jika kesan pendinginan tidak baik, biaya penggunaan tahunan akan secara langsung gandakan beberapa kali. Selain itu, jika peralatan berfungsi untuk masa yang lama, kehidupan perkhidmatan akan dikurangkan sesuai dengan itu, yang adalah sesuatu yang pengguna tidak mahu melihat.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah berat ringan, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Bahan pemasangan disebabkan pengurangan sejuk kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun,Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.


BuzeuMana peti sejuk dipasangPengawalan cacat lukisan sejuk



- Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Rekomendasi Kualiti,Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Setelah pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, suhu terlalu rendah, mungkin kerana unit terlalu besar, yang menyebabkan turun cepat suhu udara dalam penyimpanan atmosfera terkawal. Namun, ia boleh ditemui bahawa suhu barang masih pada tahap tinggi, atau mungkin kerana kesan pengisihan panas penyimpanan atmosfera terkawal relatif lemah selepas pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, Fenomen ini mungkin disebabkan oleh kualiti buruk papan penyimpanan atmosfer yang diubah suai yang dipilih. Ia disarankan bahawa apabila memilih papan penyimpanan atmosfer yang diubah suai, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.BuzeuSelain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya OmskPembuat paip persegi galvanizedApa fungsi    Seterusnya Rostov pada donBeg Bucket DiterisolasiAplikasi ujian tekanan udara

Sinonim

Tiada sinonim