Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GuenzburgJembatan pengangkutan bekasPertahanan fungsi yang berbeza

masa pelepasan: 2024-04-16 13:02:35

GuenzburgJambatan naik jenis jambatan,

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.Guenzburg,The platform type boarding bridge is directly installed at the front edge of the loading and unloading channel. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada saluran operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tiada perubahan kepada struktur konstruksi. Gagal mempertimbangkan memuatkan dan memuatkan semasa pembangunanPenggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.Sacele,Jembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif pintu naik, dan kandang penggantian.


GuenzburgJembatan pengangkutan bekasPertahanan fungsi yang berbeza



Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir, kecerunan, dan keadaan lain. Secara umum ada masalah dengan kasting, iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, trak, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.Sebelum kerja rumah, periksa dengan hati-hati titik sambungan penyesuaian skru, komponen paip hidraulik untuk kebocoran, wayar longgar, dan kerosakan sebelum sistem hidraulik dan mekanik berfungsi secara biasa. Apabila memuatkan dan memuatkan barang-barang, penting untuk menjaga keseimbangan, menghindari biases yang berlebihan, dan mengambil tindakan untuk menghindari overloading.Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.pelaburan,Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang berkhidmat sebagai jembatan antara platform dan kenderaan pengangkutan, dan trak pemindahan forklift atau manual yang memindahkan barang ke dalam dan keluar kenderaan pengangkutan.Peranti slip peranti pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanyaJembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges),GuenzburgJembatan naik hidraulik bergerak, simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.


GuenzburgJembatan pengangkutan bekasPertahanan fungsi yang berbeza



Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton ton, ton, ton,GuenzburgJembatan pengangkutan bekas, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!kualiti tertinggi,Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.Membuka pekerja seharusnya meninggalkan kedudukan mereka, membersihkan laluan, dan memperbaiki pekerjaan. Selepas operasi selesai, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Saluran memuatkan dan membuka seharusnya tidak mengubah arah operasi secara arbitrari semasa proses operasi, dan seharusnya tidak tiba-tiba membuka atau berhenti; Jika ada keadaan istimewa, ia boleh dihentikan di tengah saluran.Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.Guenzburg,Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.Bercakap relatif, mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan kargo antara lantai kilang. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Cargo Lift, digunakan untuk transportasi barang antara lantai di bangunan. Produk terutama digunakan untuk transportasi barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Setiap lantai dan bangku kerja platform mengangkat boleh dilengkapi dengan butang operasi untuk mencapai kawalan berbilang-titik. Struktur Produk (StruApabila menggunakan pompa manual

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim