Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Uden8 ton jambatan naik bergerakAsal ciri

masa pelepasan: 2024-04-16 22:08:54

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Uden,Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat, dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakGoundi,Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketatSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisanWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.


Uden8 ton jambatan naik bergerakAsal ciri



I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?Ganti minyak hidraulik sekali setahun,UdenPlatform mengangkat secara keseluruhan, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaCheck the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.


Uden8 ton jambatan naik bergerakAsal ciri



Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu,UdenPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiri, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan,UdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.penjual besar,Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.Hentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.Pertama perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.UdenKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya QingyunblokKemahiran pemilihan bunyi rendah    Seterusnya TaochengJembatan naik kecilProses rawatan

Sinonim

Tiada sinonim