Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

XinfuSelf propelled mobile lifting platformKepentingan kawalan pencemaran

masa pelepasan: 2024-04-17 20:47:59

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Xinfu,Ia patut dikuasai atau digantikan secara tepat masa untuk mengelakkan kegagalan penggunaan dan kemalangan.Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.Belmerbon,Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.


XinfuSelf propelled mobile lifting platformKepentingan kawalan pencemaran



Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususSampling inspection,Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih,XinfuPlatform lif sumbangan aluminum, memperbaiki atau menggantikan.Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.


XinfuSelf propelled mobile lifting platformKepentingan kawalan pencemaran



Banyak kali,XinfuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.inovasi teknologi,Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini,XinfuPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminum, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.Sistem suhu platform angkat keretapi mengadopsi gelung tertutup, yang dapat memastikan suhu kerja minyak hidraulik berada dalam julat yang boleh dibenarkan minyak hidraulik. Platform pembangkit keretapi panduan menggunakan sistem suhu ini tidak memerlukan perubahan minyak hidraulik mengikut musim panas dan boleh menggunakan minyak hidraulik musim panas sepanjang tahun, mengurangkan kerja penyelamatan platform pembangkit keretapi panduan.Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!Xinfu,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim