Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KoninJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

masa pelepasan: 2024-04-23 20:43:39

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.Konin,Special elevator inclined elevator, is a transportation equipment that integrates sightseeing and transportation. Terutama selepas kawasan penduduk telah dipindahkan ke kawasan gunung disebabkan kekurangan tanah, pembangunan lif yang cenderung cepat.Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.Calilabad,Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai kelajuan bernilai, kuantiti tinggi angkat besar, bilangan lantai dan stesen.Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.Jika lif sudah di lantai pertama,KoninPlatform mengangkat menegak bebas halangan, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.


KoninJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.Lif tiba-tiba turun ke lantai bawah dan memulakan operasi normal: selepas lif dimatikan dan disambungkan semula, kedudukan rujukan aras perlu ditentukan semula.Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.di mana,Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin aras yang tepat, dan fleksibiliti.Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan,KoninHarga lif rumah tangga 5 tingkat, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.


KoninJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran



Jika tali keselamatan di lif pecah, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.Kepercayaan,Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik,KoninHarga lif bebas halangan menegak, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.Pesawat berat puluh atau ratusan ton di hangar lif ditangkap secara menegak ke landasan lapangan terbangSelepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.Konin,Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim