Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

AnconCarbon steel explosion-proof pipeline pumpAda beberapa tahap mesinan

masa pelepasan: 2024-04-18 02:56:26

   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poi   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.Ancon,   Keluarkan cincin kunci sambungan lepaskan skru penyesuaian dan lepaskan bolt sambungan untuk memisahkan enjin dan pompa air.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal pentingUddevalla,   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegak   Pada tahun-tahun terakhir,AnconWQ submersible pump parameters,AnconSelf-priming slurry pompa wholesale, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selamdari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.


AnconCarbon steel explosion-proof pipeline pumpAda beberapa tahap mesinan



   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, kita boleh membandingkan sama ada pompa mempunyai bunyi yang berat, berbeza-beda, pelik dan tidak normal, dan boleh menilai   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabilaBahan langsung,   Penggunaan pompa air berkaitan dengan semua aspek kehidupan kita. Dengan tiba hari libur Mei, konsumsi air akan meningkat. Oleh itu, ia adalah nec   Motornya rosak. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyak   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan,AnconPompa lumpur cair pengeboran, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.


AnconCarbon steel explosion-proof pipeline pumpAda beberapa tahap mesinan



Orang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik, pompa juga perlu mempunyai perlawanan corrosion yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cairMengikuti keajaiban,   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in the   putar impeller untuk memeriksa sama ada ia fleksibel, dan memeriksa sama ada segel di lubang ventilasi pompa, wa   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian taAncon,   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas beible; . In addition, the application market of submersible slurry pump is also better than that of vertical pump   Pengepasan pelindung laut

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim