Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

BeckyKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukBagaimana membeli dengan betul

masa pelepasan: 2024-04-19 01:23:00

yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Becky,Lubang antara kipas pendingin dan plat penyimpanan mesti lebih besar daripada tebal kipas pendingin.Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Tutrakan,Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?


BeckyKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukBagaimana membeli dengan betul



Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Selepas penywelding seluruh sistem, dan hujung tekanan tinggi akan diisi dengan nitrogen mp. Nitrogen memuat MP pada hujung tekanan rendah. Semasa tekanan, lakukanlah pengesan kebocoran dengan air sabun, dan periksa dengan hati-hati semua persatuan, bengkok dan valv, supaya tekanan tidak jatuh selepas selesai kesederhanaan.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Garis produk,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupiPelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm,BeckyBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukThe selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, type and budget of the cold storage.


BeckyKost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejukBagaimana membeli dengan betul



Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Kepastian Kualiti,Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Diameter paip masuk dan keluar tangki penyimpanan cair mesti diameter paip keluar dan exhaust yang dinyatakan pada sampel unit.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Becky,Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage,BeckyPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk kecil, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan,BeckyPembekal buah dan sayuran, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim