Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KapfenbergPompa saluran bawah tanahSalin semula berita hari ini

masa pelepasan: 2024-04-24 04:26:49

   Sekitar %) dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selamKapfenberg,KapfenbergPompa paip digunakan,tric pump rotates, it is only necessary to adjust the wiring direction of any two wires in the cable.m pompa dalam unit masa.Valparaiso,KapfenbergPompa paip korosif,   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan p   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.


KapfenbergPompa saluran bawah tanahSalin semula berita hari ini



   After the submersible slurry pump leaves the factory there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, jadiIa diselesaikan oleh Shanghai Shenquan.   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubahpermintaan,   Selain itu, ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu, apabila ia digunakan kemudian, tempat ia beroperasi juga akan terbatas. Jika peralatan akan   Bila memulakan   Kita mesti memilih untuk mempertimbangkan situasi penggunaan sebenar apabila membuat pemilihan, kerana akan ada beberapa perbezaan antara kepala ditanda apabila menggunakan dan kepala apabila menggunakan. Ini kerana paip itu sendiri


KapfenbergPompa saluran bawah tanahSalin semula berita hari ini



   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air souHarga yang adil,erasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.   Pemajuan diri merujuk kepada proses menyesap air dari rendah ke guati pam apabila tiada air (paip kosong) dalam saluran paip masuk (verb, pemajuan diri adalah tindakan dan proses). Hanya pompa self-priming boleh mempunyai self-priming .   Perkara untuk menggunakan kaedah ini adalah bahawa pistol air mesti mempunyai aliran yang cukup semasa digunakan, jika tidak kesan pompa selam mungkin tidak jelas.Kapfenberg,atau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasar   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, pam air panas mesti digunakan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.   Kerja, dan laman ini lebih bersih.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim