Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KeseronokanTahap putaran mengangkat tetapPersembahan bagus

masa pelepasan: 2024-04-24 14:36:53

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Keseronokan,Lif kelajuan tinggi sering merujuk kepada lif dengan kelajuan yang lebih besar dari -m/s.Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa iniKalutara,Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjahPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.


KeseronokanTahap putaran mengangkat tetapPersembahan bagus



Keukuran elevator dan escalator shafts (III)Dalam kehidupan harian, lif adalah alat yang biasa digunakan yang membawa kita kesehatan yang banyak. Tapi berapa banyak yang anda tahu tentang jenis dan pengetahuan keselamatan lif?Urus bakat, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama,KeseronokanLift kecil dupleks rumah tangga, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.produk baruRangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu,KeseronokanPlatform angkat aliran aluminum, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan,KeseronokanPlatform penangkapan hidraulik tahap, dan penimbal mesti dihasilkan.Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.


KeseronokanTahap putaran mengangkat tetapPersembahan bagus



Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.Penyesuaian Skema,Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Lift pembangunan adalah peranti mekanik yang menggunakan perlengkapan dan meshing rak (termasuk pemancaran gigi pin dan pemancaran rantai, atau mengangkat tali wayar besi) untuk membuat kandang penggantian bergerak secara menegak atau tidak, digunakan untuk mengangkut pekerja atau bahan, terutama digunakan dalam pembangunan dan penyelenggaran. Ia juga boleh berkhidmat sebagai mesin pengangkutan menegak jangka panjang untuk gudang, dermaga, dermaga, menara tinggi, dan ceroboh.Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.KeseronokanSekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.Ada telefon api di dalam kereta lif api.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim