Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BelmerbonPompa selam QJAplikasi dalam industri paip pembinaan

masa pelepasan: 2022-06-28 15:02:16

   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalahCakera nce dan kekunci pada saluran bertukar, dan kemudian seksyen pembuangan termasuk vane panduan tahap terakhirBelmerbon,   Serye pompa ini mempunyai julat yang luas, kawitasi yang baik dan efisiensi yang tinggi. Bahagian laluan aliran mempunyai perlawanan pakaian yang baik. Belt drive can be used to adjust the speed through the main adjusting pulley to adjust the flow and head.   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.Weru,   Pertama buang pompa dari enjin.   The development of submersible slurry pumkeadaan normal. Selain itu, bunyi kejadian antara impeller dan shell pompa perlu dihindari.


BelmerbonPompa selam QJAplikasi dalam industri paip pembinaan



   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakan   Banyak pelanggan perlukanSegel ller, segel mekanik,   Jika ada pompa sedia,BelmerbonPompa lumpur tenggelam garis sampah,BelmerbonPompa slurry yang tidak menyentuh, lebih baik menggunakan dua pompa bertukar. Jika pompa terperangkap, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. The   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.


BelmerbonPompa selam QJAplikasi dalam industri paip pembinaan



   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.Kualiti tertinggi,   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industripe pam pembuangan adalah pam pembuangan mengufuk jenis W dan pam pembuangan menegak jenis WL. Ia terutama digunakan untuk mengangkut sampah dan sampah bandar   Sama ada ia adalah pemeriksaan prapemasangan atau pemeriksaan pemasangan pos, yang betulBelmerbon,BelmerbonPompa slurry ZD,   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.mempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim