Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Bandar HongluPompa boleh dipomp pembuanganPrinsip kerja dan kaedah aplikasi bagi

masa pelepasan: 2022-07-12 04:06:52

   Sebuah jumlah besar minyak lubricating disimpan.   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya, mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik peBandar Honglu,   penghantaran tailings, berbeza tailings minyak, pulp coal slurry, slag, penyelesaian slag, dll.   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.Jalan Jingga,   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu,Bandar HongluQuotat,Bandar HongluPompa siri sentrifugal menegak, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selamkecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.


Bandar HongluPompa boleh dipomp pembuanganPrinsip kerja dan kaedah aplikasi bagi



yang terhubung dengan pompa adalah terintegrasi dan ditutup.   Sebelum menggunakan t   pemilihan kepala pompa: umumnya,Bandar HongluPompa sumur yang dalam, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.Fokus pada Pembangunan,   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.konsentrasi.


Bandar HongluPompa boleh dipomp pembuanganPrinsip kerja dan kaedah aplikasi bagi



   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketatpasang, dan operasi lebih mudah. Peralatan adalah langsung subpompa boleh untuk memastikan operasi normal peralatan.   Kerja, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.Bandar Hongluxed, sementara pompa sumber tidak perlu diselesaikan. Ia boleh menyerang secara langsung ke dalam cair untuk operasi.pengukuran dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kadang-kadang aplikasi terbatas. Ia adalah normal untuk menggunakan peralatan untuk masa yang panjang, misalnya, apabila pompa sumur dipomp digunakan pada masa biasa, lubang udara biasanya muncul   Carbon, bahan bangunan, industri kimia dan industri industri lain terutama digunakan untuk mengangkut pasta abrasif yang mengandungi partikel-partikel kuat.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim