Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TamborilPompa slurry HHPasar yang meningkat akan datang

masa pelepasan: 2024-03-29 10:26:43

diperlukan untuk menyesuaikan kebebasan antara impuler dan plat pengawal depan. Apabila menyesuaikan kebebasan impeller, pertama menghentikan pompa, lepaskan bolt menekan kotak bearing, membuat komponen bearing bergerak untuk   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.Tamboril,   dimensi sambungan diperlukan   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;Gujar Khan,TamborilPenyelam pompa sampah,operasi.   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak, jadi kita perlu menggantikannya secara regolabeberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.


TamborilPompa slurry HHPasar yang meningkat akan datang



   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft se   Beberapa perlindungan diluar jangkauan operasi manual.   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, dan ventilator exhaust ditambah di dalamHonesty is the foundation,pompa penyelam selam dengan fail, bersihkan bahagian untuk terikat dengan alkohol lagi dan hapuskannya kering.   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selam   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke t


TamborilPompa slurry HHPasar yang meningkat akan datang



pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikHasil ujian,ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.Hanya kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan dan belakang, dan boleh dibuang sebagai keseluruhan semasa penyelenggaran. Penduduk itu dicabut dengan lemak.   Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu, apabila ia digunakan kemudian, tempat ia beroperasi juga akan terbatas. Jika peralatan akanTamboril,   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selampasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,   Pastikan memilih pam yang lebih sesuai untuk digunakan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim