Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

XinrongFabrik Penghasilan DengCheQiaoAnalisis keperluan pengurusan khusus

masa pelepasan: 2024-04-19 09:13:42

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan, dan cahaya matahari, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.Xinrong,Papan grid gelombang ultra lembut peranti ditempatkan di atas permukaan jambatan naik bimbit, dengan sifat anti slip yang kuat, memastikan ia tidak akan mempengaruhi operasi normal walaupun dalam hujan dan salji.Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.Taiyuan,Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiriJembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.


XinrongFabrik Penghasilan DengCheQiaoAnalisis keperluan pengurusan khusus



Jembatan pengangkutan tetap,XinrongMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?Semasa operasi, buka valv manual dan perlahan-lahan menurunkan jambatan papan. Semasa operasi, bibir patut berada sebanyak mungkin di bawah bekas. Selepas mengesahkan bahawa piring bibir terpikat dengan ketat pada bekas, tarik hook keluar untuk hook lubang pin bekas dan memeluknya dengan rantai untuk memastikan rantai tidak melepaskan, kemudian tekan blok brek di kedua-dua sisi.Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.Trend pasar,Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.


XinrongFabrik Penghasilan DengCheQiaoAnalisis keperluan pengurusan khusus



Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.Nyahkira,Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.Cilinder minyak sudut besar membuat jambatan boarding lebih menyelamatkan kerja dan lebih cepat.Ada plat penukaran di at as dek jambatan,XinrongRampa Lantai Mudah,XinrongJembatan boarding yang boleh dikembalikan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.Xinrong,Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Xiajinbatu blok terbangKeperluan untuk peralatan    Seterusnya MulheimEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

Sinonim

Tiada sinonim