Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Tomashuv di kawasan mazovsehTransformer tenggelam minyak S9Adakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?

masa pelepasan: 2024-04-23 05:42:42

yang meleleh dan menyalakan

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Tomashuv di kawasan mazovseh,Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar,Tomashuv di kawasan mazovsehSumber tenaga pengubah adalah, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,Tomashuv di kawasan mazovsehHarga pengubah jenis kotak 250kVA, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Bene BeraqSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,Tomashuv di kawasan mazovsehSkop aplikasi penukar tenggelam minyak, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


Tomashuv di kawasan mazovsehTransformer tenggelam minyak S9Adakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Keperlukan pemasangan,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatJatuh perkara asing dan menghancurkan


Tomashuv di kawasan mazovsehTransformer tenggelam minyak S9Adakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Servis jujur,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Tomashuv di kawasan mazovseh,Pembuat pengubah kuasaMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim