Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

QuarteiraPenukar jenis kering 500 KVAKecekapan industri yang tinggi

masa pelepasan: 2024-04-18 01:07:39

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Quarteira,Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Beijing,Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Pembuat pengubah jenis kering


QuarteiraPenukar jenis kering 500 KVAKecekapan industri yang tinggi



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Isolasi antara lembaran besi silikon rosak,QuarteiraSuhu operasi normal bagi pengubah jenis kering,QuarteiraSirkuit Transformer, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.kualiti tertinggi,Pemburukan pengisihan SolenoidkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


QuarteiraPenukar jenis kering 500 KVAKecekapan industri yang tinggi



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Jabatan Pengurusan,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu,Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan,QuarteiraTransformer tenggelam minyak S13, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya ParadsasvarPembuat jambatan naik automobileSejarah pembangunan    Seterusnya HollingoleLift gunting bergerak sepenuhnyaLihat lagi

Sinonim

Tiada sinonim