Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

SzekszardJembatan naik bimbit 10 tonRingkasan penyiasatan keadaan

masa pelepasan: 2024-04-16 18:09:00

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian,SzekszardSelf propelled mobile lifting platform, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik,SzekszardJembatan naik bimbit, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.Szekszard, ke hadapan, ke belakang, dan pusing. Apabila mesin dalam keadaan berhenti, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan pada cerun darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi sangat luas secara efektif melindungi tanah pengguna sementara meningkatkan ketekan rem. Pembuat lif profesional dan produk istimewa lainnya, tanda lama, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijaminTeknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.Viseu,SzekszardLarge fixed lifting platform,Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


SzekszardJembatan naik bimbit 10 tonRingkasan penyiasatan keadaan



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguUntuk mencegah bahan-bahan mencemari dari lif memasuki sistem hidraulik, tangki minyak patut ditutup dengan betul dan dilengkapi dengan penapis udara yang mampu untuk mencegah masukan debu dan basah; Minyak baru mesti ditapis secara efektif, dan minyak kembali sistem juga mesti ditapis secara efektif; Penutupan kuat bagi ikatan paip dan sambungan lain untuk mencegah debu, basah, dan udara memasuki sistem hidraulik; The moving parts must be equipped with dustproof sealing devices.Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.asal,Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.Menangkat dan menurunkanPakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


SzekszardJembatan naik bimbit 10 tonRingkasan penyiasatan keadaan



Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Trend pasar,Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.Jika ada konflik antara peraturan ini dan peraturan negara atau industri, peraturan negara atau industri akan menang. Platform operasi yang boleh ditangkap adalah jenis bangku kerja di mana stesen kerja bekerja.Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.Szekszard,Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim