Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

ObervilleFixed boarding bridgeKesan perlindungan prestasi unggul

masa pelepasan: 2024-05-07 09:02:57

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.Oberville,Pelepasan minyak dan penuhian minyak: Pelepasan air dan sedimen pada masa yang tepat dalam tangki minyak paksi naik adalah penting untuk menghapuskan kemudahan dalam minyak, tetapi pembersihan pada masa yang tepat seluruh sistem hidraulik juga penting. Ini adalah cara yang boleh dipercayai untuk menghapuskan keseluruhan kotoran sistem, minyak perlengkapan oksidasi dan bahan-bahan berbahaya lain.Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, motor tidak berputarPengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan,ObervilleJembatan boarding yang boleh dikembalikan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik,ObervilleJembatan boarding logistik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.


ObervilleFixed boarding bridgeKesan perlindungan prestasi unggul



Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, rancangan operasi trak platform angkat patut diperiksa untuk menghapuskan halangan yang menghalangi pusingan dan berjalan trak platform angkat.Alasan: pompa perlengkapan rosak dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.Konsultasi bebas,Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.


ObervilleFixed boarding bridgeKesan perlindungan prestasi unggul



Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik,Berikut adalah ciri-ciri produk.Jembatan penerbangan hidraulik tetap telah digunakan secara luas di pasar sebagai platform untuk memuatkan dan memuatkan barang. Namun, banyak pelanggan sangat bimbang tentang kualiti produk dan kehidupan perkhidmatan jambatan dermaga hidraulik tetap. They pay special attention to topics related to service life and customer interests. As an industry manufacturer, we will help you analyze the service life of fixed hydraulic boarding bridges from many perspectives.Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.Oberville,Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.Penutupan aplikasi adalah luas, dan permintaan pasar adalah tinggi. Dari perspektif permintaan pasar, banyak industri memproduksi memerlukan mesin dan peralatan tersebut. Namun, keseluruhan proses aplikasi adalah relatif mudah, dan pembinaan boleh dilakukan semasa aplikasi, sementara ia boleh dikumpulkan semasa bukan aplikasi. Selepas rancangan penampilan mesin dan peralatan bersih, bersih, dan bersih, ia boleh memastikan hidup perkhidmatan yang lebih panjang, Banyak orang juga memilih pembuat teknologi apabila memilih untuk membeli jambatan boarding. Pembuat teknologi mempunyai penilaian pengguna yang baik di semua pasar, perkembangan umum dan kekuatan mereka juga kuat, tanda lama dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim